Estratègia digital del Col·legi Claret de Barcelona

L'Estratègia Digital de Centre (EDC) defineix i concreta les línies d'actuació d'un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l'EDC comprèn tots els àmbits del Col·legi: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s'han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d'innovació i de millora contínua.

Els objectius de l'EDC es poden agrupar en cinc àmbits, que tenen com a fita el màxim assoliment de la competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre:

  • Assoliment de la competència digital
  • Planificació estratègica i organització
  • Metodologies didàctiques i innovació
  • Inclusió digital i de gènere
  • Seguretat i protecció de dades

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) té bàsicament dues parts. Una primera part que és més estratègica (objectius, activitats, planificació, etc.), on es defineix on vol arribar el centre digitalment parlant. La segona part mostra la cultura digital, ja que és on es va recollint el que el centre ja té establert en aquest sentit.

Així doncs, l’Estratègia Digital de Centre (EDC) recull totes les accions que es realitzen en un centre, i les que es realitzaran a mitjà termini, per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu.

Podeu consultar el contingut de l’Estratègia Digital de Centre (EDC) del Col·legi en el següent enllaç: