ESO
Ja tenim el lema d'enguany al pati!
Els i les alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria d’Educació Visual i Plàstica s’han encarregat de pintar un fragment del lema al mur del pati de l’escola.
A partir del lema del curs: Som el que donem 150+1, l’alumnat per grups, va presentar diferents propostes en format A3 i, d’entre totes les possibilitats, l’equip de Pastoral de l’escola en va escollir una.
Com han dut a terme el mural?
- Es va preparar el mur amb pintura blanca per exterior.
- A continuació, es va fer el dibuix a escala gran amb llapis.
- I, finalment, el 3 de març, tot l’alumnat (23 nois i noies), es van organitzar per torns i entre tots/es van col•laborar per donar-li color i vida al lema.
Enhorabona, a tots i a totes i a la Roser Ferrer, docent de la matèria d’Ed.Visual i Plàstica, per aquesta gran tasca creativa i artística!
Gràcies a tots/es vosaltres, podrem tenir present que tota la comunitat educativa “Som el que donem: 150+1”.
Altres Comunicacions
ETAPA 3-7
1r i 2n EP · Espectacle musical
BATXILLERAT